Subject: Fwd: Valeinfo Äriregstiris
From: "Artur Fjodorov" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "RAM Info"
Cc: <[email-masked]>,Heiki Jürissaar <[email-masked]>
Date: Thu, 27 Feb 2025 13:07:20 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lp. Henrik Mägi,

Äriregistris on Atlantis Venture OÜ (16489888) tegelikeks kasusaajateks 
märgitud järgmised isikud:

*	Artur Fjodorov (isikukood 38801182724) – kaudne osalus alates 28.04.2022
*	Heiki Jürissaar (isikukood 37101072721) – kaudne osalus alates 28.04.2022
*	Mik Hansen (isikukood 38603202722) – kaudne osalus alates 28.04.2022

See teave ei vasta enam tõele. 06.11.2023 müüsime oma osaluse Teslawave 
OÜ-le notariaalse tehinguga, mille tõenduseks on manuses vastav dokument.

Oleme korduvalt pöördunud uue juhatuse liikme poole, et ta ajakohastaks 
tegelike kasusaajate andmeid Äriregistris. Kahjuks ei ole ta reageerinud 
ning andmeid ei ole muudetud enam kui aasta jooksul.

Seetõttu palume korrektse info kajastamiseks teha Äriregistris järgmise 
muudatuse:
Alates 06.11.2023 ei ole Atlantis Venture OÜ (16489888) tegelikud kasusaajad 
enam:

*	Artur Fjodorov (isikukood 38801182724)
*	Heiki Jürissaar (isikukood 37101072721)
*	Mik Hansen (isikukood 38603202722)

Palume Teie abi andmete ajakohastamisel.

Lugupidamisega,

  <https://hugo.legal/imgs/HUGO_legal.png> 
<https://hugo.legal/imgs/signature_line.png>
Artur FjodorovCEO
(+372) 5563 [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>
 <https://hugo.legal/>
 <https://facebook.com/hugolegalai>
 <https://instagram.com/hugolegalai>

---------- Forwarded message ---------
From: Raksana Kerimova-Zeynalova <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Date: Tue, Dec 12, 2023 at 9:56 AM
Subject: RE: Valeinfo Äriregstiris
To: Artur Fjodorov <[email-masked]>
Cc: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>  <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Tere

Täname Teid saadetud kirja eest.

Kasusaajate nimekirja pidamise kohustus on ühingu juhatuse pädevuses. 
Äriregister ei saa kasusaajate nimekirjas muudatusi teha.

Kui juhatus Teie pöördumisele ei reageeri, siis tegelike kasusaajate 
tuvastamist puudutavate juriidiliste küsimustega on võimalik pöörduda otse 
kasusaajate registri omaniku poole:

Rahandusministeerium -  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked];

Rahandusministeeriumi jurist Henrik Mägi ([email-masked] 
<mailto:[email-masked]> ) .

Lugupidamisega

 <http://www.rik.ee/>

Raksana Kerimova-Zeynalova

Spetsialist

Klienditoe tiim

Registrite ja Infosüsteemide Keskus

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-systems>

 <https://www.facebook.com/pages/Registrite-ja-Infos%C3%BCsteemide-Keskus/115173698595077?ref=hl>

 <http://www.rik.ee/> www.rik.ee

Käesolev kiri on asutusesiseseks kasutamiseks mõeldud teave ning mõeldud 
ennekõike kirja päises nimetatud isikule. Kui olete saanud kirja eksituse 
tõttu, palun teavitage sellest kohe kirja saatjat ja kustutage kiri koos 
kõikide lisadega.

From: Artur Fjodorov <[email-masked]>
Sent: Monday, December 11, 2023 12:36 PM
To: RIK info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: [email-masked] <mailto:[email-masked]> ; [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>
Subject: Valeinfo Äriregstiris

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Äriregistris on 
<https://ariregister.rik.ee/est/company/16489888/Atlantis-Venture-O%C3%9C> 
Atlantis Venture OÜ (16489888) tegelikuks kasusaajateks märgitud:
Artur Fjodorov 38801182724 kaudne osalus 28.04.2022
Heiki Jürissaar 37101072721 kaudne osalus 28.04.2022
Mik Hansen 38603202722 kaudne osalus 28.04.2022

See info ei vasta enam tõele. 06.11.2023 Andres Ott notaritehinguga müüsime 
oma osaluse Teslawave OÜ-le. Oleme pöördunud ka uue juhatuse liikme poole, 
et Äriregistrist tegeliku kasusaajate info muudaks õigeks, kuid ta ei ole 
kontaktne.

Palun kustutada tegelike kasusaajate hulgast eelnevalt nimetatud isikuid 
ning muuta info õigeks.

Lugupidamisega,

Artur Fjodorov

CEO

(+372) 5563 0915

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://hugo.legal/>

 <https://facebook.com/hugolegalai>

 <https://instagram.com/hugolegalai>